Snökaos och Strömavbrott

är bara namnet på denna dag =)

Det började i morse, snön hade kommit...
Min man gick in i boden å skulle fixa mat till fåglarna, dom har ju svårt för det nu´när denna snö visar sig..
När vi ätit frukost åkte man o dotter till dotterns dagis.

Mitt på dagen började jag känna mig hungrig så jag tänkte fixa lite lunch...men när jag va på väg å skulle stänga av datorn så säger det bara poff....ja va hände ...jooooo STRÖMAVBROTT...grrrrr just när jag skulle till å värma lite mat. Typiskt. Ja det va inte mycket annat än att ta sig en smörgås...lite måste man ju äta.
Vi hade strömavbrott i ca två timmar (bara). När min man skulle åka å hämta vår dotter så visar det sig att han inte kommer fram..det är SNÖKAOS.

Han kom bara så långt som till oss så han tänkte komma hem o äta lite först innan han hämtar på dagis. I hopp om att trafiken ska minska HAHAHA.

Vi ringer dagis och talar om det och det visar sig att dom åxå fått vara med om strömavbrott...
Det går inte att komma till dagis alltså men min man försökte efter ett tag men se det gick inte, han skulle inte ha provat att åka, lämnade bilen o väntade på en granne...
Men va är vår dotter då??? joooo ´hon sover på dagis, enda lösningen.

SAKNAR HENNE JUU men hon klarar nog natten med sina kompisar.

RSS 2.0