Dagen efter....

min födelsedag så måste man ju bara skriva i bloggen.
Jag hade en välldigt trevlig dag med famijen. Men jag saknade min lilla systeryster och brorsdotter förstårs...
Men jag fick ju ett kort och samtal från dom....DUKTIGT!

Nu gör sig min mage påmind...lunchdags!

Tjingeling, ska försöka skriv nåt vättigare nästa gång.

Bröllopsdag...

Tänk va ett år går fort, idag firar vi ett årig bröllopsdag....Lycka!!
Ingen hade en aning om att vi gifte oss denna dag..nåja jag lyckades hålla det hemligt för familjen.
hahahaha=)
Sen vare det där med mina vänninor..dom lyckades fixa en möhippa som sen visades på min 40-årsdag.
Vi visade också beviset på att vi gift oss.

Vårt första halvår som gifta va tufft för mig..jag har varit på två begravningar..men lyckan med Erik fanns där och gjorde att jag även kunde mysa som fru.

Jag är så lycklig.....puss och kram älskling.

RSS 2.0