Fredag 30 januari 2009

Skönt idag är det fredag och helg...va ska då helgen innehålla...joooo BARNKALAS!

Det har väll inte hänt så mycket sen sist..dagarna rullar på...man hämtar på dagis lagar mat sover =P.

I onsdags hade vi släktkalas med nån enstaka kompis som fick vara med..tänk..nu har vår dotter blivit stora tjejen..hela 4 år..., Vi bjöd på mat o tårta...som blev mycket populär...lasagne gjorde jag och min systeryster gjorde avokadosallad som va supergod...sen drack vi kaffe.. (vi som gillar det alltså) o åt tårta ..med en nalle Phu på...hm vi glömde ljusen men då va  det nån som sa att det måste man ha på...vem vet jag inte...

Sen undrar jag en liten sak...undrar om Erik filmade tårtan? Det va iallafall ingen som tog kort...trist.
Jag vet ju några som gillar att ta kort annars..men jag tror dom glömde det med, eller så hade dom ingen kamera med..
Jaja minnet har inte blivit dåligt än så det kanske inte gör så mycket..sen skriver jag ju här så då har jag det som ett minne ändå ;-)

Nu måste jag sluta skriva, jag börjar frysa lite .......tjingeling

Skäms..

på mig som inte har skrivit här på ett tag men det har varit lite mycket nu...host.

Nu har det varit jul o nyår och hur va det då...HÄRLIGT...julafton firades hos bror med god mat o många klappar..
åhh yes tomten dök upp som gubben i lådan vilket gjorde min dotter mycket glad..(och mig med hihi)
Nyårsafton skulle min mor ha dykt upp men hon blev sjuk så nu får vi se när det passar att hon kommer..
annars gick nyårsdagen bra, för en gångs skull så va min man o dotter hemm hela dagen då hennes kusin va sjuk.
Vi hade det lugnt och mysigt...
Nu i januari så åkte hela familjen på mässa i kista, mysigt men efter en timme ville Emmi åka till nån annan hehe vem kan det va???
MIn syster har en mycket trevlig lägenhet, jag älskar köket, å det kändes verkligen att det va jul än när vi va där. Borde kanske fråga om hon vill inreda vårt hem?? hehehe fast vi får fråga Erik först...kanske

Sen har det dykt upp en ny sak för mig...ansiktsboken...förlåt lilla blogg att jag inte skriver oftare här men ansiktsboken har grabbat tag i mig, jag är fast...jag lovar att komma tillbaka en annan dag lilla blogg tjingeling

NU har ni nytt att läsa...spännande? kanske inte men jag har tid att skriva ibland.

RSS 2.0