Fredag 30 januari 2009

Skönt idag är det fredag och helg...va ska då helgen innehålla...joooo BARNKALAS!

Det har väll inte hänt så mycket sen sist..dagarna rullar på...man hämtar på dagis lagar mat sover =P.

I onsdags hade vi släktkalas med nån enstaka kompis som fick vara med..tänk..nu har vår dotter blivit stora tjejen..hela 4 år..., Vi bjöd på mat o tårta...som blev mycket populär...lasagne gjorde jag och min systeryster gjorde avokadosallad som va supergod...sen drack vi kaffe.. (vi som gillar det alltså) o åt tårta ..med en nalle Phu på...hm vi glömde ljusen men då va  det nån som sa att det måste man ha på...vem vet jag inte...

Sen undrar jag en liten sak...undrar om Erik filmade tårtan? Det va iallafall ingen som tog kort...trist.
Jag vet ju några som gillar att ta kort annars..men jag tror dom glömde det med, eller så hade dom ingen kamera med..
Jaja minnet har inte blivit dåligt än så det kanske inte gör så mycket..sen skriver jag ju här så då har jag det som ett minne ändå ;-)

Nu måste jag sluta skriva, jag börjar frysa lite .......tjingeling

Kommentarer
Postat av: systeryster

Ojoj, här var det skrivet minsann! Det var ett mycket trevligt kalas =) Och jag kan väl erkänna att jag glömde kameran hemma.. Men frågan är om jag hade haft tid att ta kort. Jag var ju lite av en lektant typ hela tiden. Hehe =) kram!

2009-01-30 @ 11:57:53
Postat av: carin

Jag förlåter dig syster, eller ska jag säga lektant?

2009-01-30 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0