Däbbt i däsan

Nu tänkte jag skriva några rader innan jag loggar av för idag ( eller en stund) =))

Som rubriken tyder så har förkyldningsbacillerna dykt upp hos mig...bläää
I onsdags fyllde Erik år å jag lät alla komma fast jag var snuvig....hehehehe, det va ju inte min födelsedag juu.
Sen var det ju två som inte kom förstårs.....;-( men bor man i andra städer så kan man inte dyka upp som ugglan i mossen.
Men jag hoppas få se dom när jag fyller år...önsketänkande?? Det återstå att se.

Min dator funkar att skriva på men den mår ju inte riktigt bra än, å jag har inte slagit på den heller. Jag är jättesnäll det är datorn som är dum ju.

Nu har jag skrivit några gånger i min blogg flitigt hihi om man bortser från i går när jag inte hade nån röst.


Datorkrasch

Ja dagens rubrik talar för sig själv =) just det min dator kraschade i helgen därför mina kära så har jag inte kunnat skriva nåt i min blogg. Min käre make har suttit vid denna märkliga dator.. Tack sötnos =)...

Nu när jag har skrivit några gånger i denna blogg så har jag upptäckt att det finns olika generationer som  börjar bli lite nyfikna på det här med blogg.
Eller så vill dom veta va vi i den yngre generationen skriver om =) Neeeej jag kommer inte med några konstiga påhopp.
Ja nu undrar säkert alla vad jag menar med det jag skrev i min förra mening..jooo förstår ni jag upptäckte i mitt förra inlägg att min söta pappa har hittat hit =)
Nu är det kanske dags att sluta skriva en liten stund...min pappa kan ju tro att jag bara sitter här juuu ;-)

Pöss o kram

Regnig dag

Varför ska det regna??...jag vill ha sol juuuu.
OKEJ, syster jag skrev inget igår...näää för jag va hos min vännina Ingela så desså (skratt)
Vi hade det trevligt med hennes son som det är full fart på o medans han sov så hade vi mammasnack. Ibland kan det vara riktigt skönt att ventilera känslor o annat med andra mödrar...man blir glad på nåt sätt.
Pöss å kram på er alla där ute bland vänner o släkt =)


Söndag

Passar på att skriva lite när den lilla ligger å sover..jaha då ska man börja fundera ut va jag vill skriva om..Täker...jo igår va jag o Emelie på kalas..hennes första barnkalas ...borta alltså..själv hade hon sin första i början av året o nu är det säkert dags igen..
Usch jag känner mig gammal....jag är lite trött efter gårdagens 2 timmar långa kalas. Konstigt? Inte alls.


min nya blogg

Idag är det första dagen på min blogg. Systeryster har hjälpt mig...Tack systeryster...


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0