1 December...

Hoppsan inser nu att jag inte skrivit här på ett tag...
Sitter då här å försöker knåpa ihop nåt riktigt läsbart...

Det är nåt konstigt som har hoppat in i min hals..eum tänker efter...det sägs att det kan va starten
för en snuva, men jag har inte tid.
Decembermånad är den månaden när allt ska göras...
Göra lite snyggt hemma...försöka ge önskelistan till tomten..va han/hon nu bor...
Nån som vet? Nähä tänkte väll det...hemligt..

Igår va jag en sväng till mamma, träffade min brorsdotter..nu är det jul när mamma
gör kola och ischoklad mmmuuuummmms!

Samtidigt som det va trevligt så finns det ett moln ovanför mitt huvud...tänker å tänker men inser att jag kommer göra rätt för min och min familjs skull...
Sista timmen va lite långsam...bor o brorsdotter hade åkt hem, (skulle tydligen göra nåt) mor satt å pratade o jag satt o lyssnade...svarade ibland frågade ibland...

Nä nu har min dotter hittat på nåt hyss så jag måste sluta....

kram till alla o jag längtar till julafton...23 dagar kvar =)



Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej systeryster! Allt kommer lösa sig o bli superbra ska du se! Jag längtar förresten oxå till julafton.. då ska vi ha myspys! =)

2007-12-01 @ 19:01:41
URL: http://aannaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0