Länge sen....

jag skrev här nu....vad har hänt i mitt liv sen sist då? Ok det har inte hänt så mycket...jag har fått åldersdiabetes, det som var jobbigast med det är väntan på att få ett svar om jag har det eller inte..när jag till slut fick svaret så va jag jättelugn...konstigt nog.. jag behöver inte ta några sprutor i dagsläget..utan bara förändra kosten. Just nu väntar jag på att en diabetikersjuksyster ska höra av sig till mig...åter en väntan..suck...
Det är skönt att nu ha talat om det för familjen, jag trodde ett tag att folk skulle banka mig i huvudet men det har ingen gjort... jag gör mitt bästa.

Sen har det varit påsk...den tillbringade vi 3 i sängen..hög feber snuva...jättetrist men nu är febern borta..bara den där snuvan kvar..suck!

Emelie har fått en kusin..en liten oscar...hoppades på att det skulle bli en tjej men icke då.

Det blev inte mycket skriva den här gången men lite iallafall..må så gott alla där ute..kram


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Va kul att du skrivit igen! Jag håller på dig världens bästa systeryster... Banka i huvudet?! Tok! Du fixar det där med en annan kost. Kanske till och med kan lära mig lite sen ;)

2008-04-02 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0