Efterlängtad...

har jag visst varit här på bloggen..=))

Ja va ska jag berätta om då...hm jo i tisdags va jag och två kompisar på båtresa till Mariehamn (Åland) resan va trevlig, vi åt buffe o drack vin...mums. Att äta buffe kan jag rekomendera andra som vill resa med båt.
Sen gick vi å kollade taxfreen där jag hittade en hel del grejer till Emmi men inget till mig själv.Förutom den vita chokladen som det blev två stycken av..hm.
Jo just det när vi satt å åt buffen så regnade det (obs det va jag som valde vilken dag resan skulle bli ) och det va rätt höga vågor på havet..vi satt å åt på 8:e våningen och vågorna räckte ändå upp dit. Läskigt men ändå mysigt.
På hemresan bytte vi båt, vi hade ca 5 min på oss men det visade sig att båten va sen (pga vädret?) så vi kunde lugnt rulla över till nästa båt.
Där gick vi ner till baren o tog varsin drink =) Min drink hette White dream, fråga inte va den innehöll =) men gräddigt god va den..den ena tjejen tog en blinkande drink medans den andra tog en vanlig dricka.
Jag tänker inte berätta va dom heter för deras egen skull =)))
Sen lite senare tog vi en smörgås för jag började bli hungrig o törstig. Sen tog jag o den ena tjejen en färdtjänstbuss hem till mig.

Igår va jag rätt trött hela dagen (konstigt) min man o jag åkte till min doktor o sen åkte vi till ikea o kollade några saker sen bar det av till att hämta emmi. Jag sov i bilen från Ikea till emmis dagis och efter det så åkte vi vidare till Maxi och åt på Mcdonalds o köpte sen stövlar till emmi...(hennes fötter växer ??? =)))) då tog emmis tålamod slut o blev bara grinig o det resulterade i att min man blev arg o jag försökte lugna båda o sa att så är det bara...men ingen lyssnade..
När vi väl va hemma så gick jag o la mig..jag va fortfarande välldigt trött (dagen efter)? så jag la mig 18.30 o sov till halv sju eller nåt...

Det va lite om mina dagar återkommer en annan dag =)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

En del alkohol hör jag... Kom du igenom alla dörrposter på båten eller körde du fast någonstans? ;) hihihi. Ni verkar haft det trevligt iaf =)

2008-08-10 @ 16:20:14
URL: http://aannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0