3-åringens födelsedag

Då har det blivit dags att skriva igen.

Det har väll inte hänt så mycket sen sist jag skrev men jag känner att några vill säkert läsa lite...
Igår fyllde vår dotter 3 år..släkten va här utom hennes farbror med sambo..
Det va ett mycket lyckat kalas, ok jag hade lite hjälp av min kära syster..tack syster.

Hon fick höra både det ena å det andra när hon till slut kom..
I min förrvirring så hade jag råkat stänga in Puzzen i vårt sovrum ca nån timme.....förlåt kissen, han va ju åxå tvungen att tala om att han va därinne..han krafsade på dörren men inte förstog jag nåt först..dumma matte =). Till slut kom jag på att ljudet kom från sovrummet...och gick in, ut springer Puzzen o själv möts jag av en stank som alla kattägare vet vad det är...kattpiss..urk...men jag va duktig som plockade bort mina sängkläder o bad min syster öppna fönstret..hon sa: jaaaa här luktar det minsann...jag vet förlåt...hon va tvungen att säga nåt min syster =(

Efter att alla gått så somnade Emmi i soffan under tiden som hon lyssnade på televinken o Anita..jag försökte få på henne pyjamasen men icke då nää hon skulle sova..(tänk att man kan bli trött efter kalas) då ryckte Erik in o hjälpte mig...varpå Emmi inte blev så glad men tillslut somnade hon i sängen under tiden som jag läste knattarnas jul..

Efteråt tittade jag på min lilla tjej o tänkte...jag älskar henne så mycket....även om hon får mig att se rött många gånger...hon är ändå vår lilla tjej...

Resten av kvällen satt jag framför tv:n o tänkte på min dotters mysiga födelsedag med släkten, tittade lite på vad hon fått i present...Erik kom efter en stund o vi tittade på presenterna tittade på varann å sa..vilken mysig dag..
Efter att ha tittat på Cold Case på tv:n så gick vi å la oss, myste lite, släkte lampan o somnade som dom lyckliga föräldrar vi är.

Idag är jag lite trött men ler stort när jag tänker på gårdagens fest...kram för denna gång

Kommentarer
Postat av: carin

Till er läsare: jag glömde en bokstav i ett ord men vilket konner ni fram till själva =)

2008-01-29 @ 12:23:38
Postat av: Systeryster

Det var trevligt igår! Ses snart igen! =) kramkram

2008-01-29 @ 12:43:19
Postat av: Sigis

Hej på er i Västerhaninge
Hörde från en av era släktningar att det var en trevlig födelsedag ute hos er i Haninge.
Hur gammal blev flickan - var det 3 eller 4 år?
Glömde fråga den som info mig.
Ha en trevlig dag

Sigis

2008-02-05 @ 12:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0