Regn o åter regn

ja det är den svenska sommaren som har kommit nu. Urk, jag som tänkte ut å rulla lite...=).

Vi fick trevligt besök i helgen av syster, vi hade tänkt gagga lite men har man en dotter så måste hon ingå
i våra samtal..babbel babbel.. "moster gunga mig moster va med mig moster... kolla mitt rum..till slut fick vi får pratstund medans dottern gjorde annat. Hur som helst, det va trevligt och varmt, när vi gick o gunga o åkte rutschkana med emmi så klagade systeryster på att det va varmt under f´ötterna .....känslig syster är ;-).

Idag har vi haft besök av två killar som installerade nåt hos oss, det gick fort =)

Sen försökte jag ringa Globen för att boka biljett till Stewie Wonder i september men fasen det fanns ingen rullstolsplats kvar...suck fan att min dator inte kom tidigare då hade jag säkert fått biljett...men ringde jag inte då nää kunde inte för jag hade inget nummer i huvudet o min man va upptagen med annat så han kunde inte heller hjälpa mig.
Så nu när jag har min söta dator då finns inga biljetter...grrrr....men tjejen sa visst att jag kunde ringa i slutet på veckan IFALL nån avbokar eller glömt att hämta ut biljett...ha vem är dum att glömma sånt.

Nu har jag inget mer att skriva om för denna gång men jag kommer tillbaka en annan dag

kram så länge

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vad kul att du börjar skriva igen! =) Ja, Emmi är en liten pladderplutt, fast det är ju ganska roligt ändå. Men sen blir det ju som att alt hon säger blir längre, eftersom hon börjar varje mening med ".. veeeet du en sak.." :D Hoppas att det är någon som ångrar sig med biljetterna. Folk är rätt virriga o glömska o kanske lämnar de biljetter till dig =)

2008-07-07 @ 15:49:51
URL: http://aannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0