Tillbaks igen tjohooo

jaaa äntligen är min söta dator på sin rätta plats..

Det är svårt att skriva nåt i bloggen om man inte har en dator juuu...
Det har hänt lite grejer sen sist....

Emmi har fått ett eget rum...o hon sover där...ja åtminstone halva nätterna...
Semestern har startat så nu har jag mina älsklingar hemma om dagarna så sitta å skriva här får jag göra när den lilla sover...om hon kan sova i den här värmen. Phu.

Idag har vi varit å hälsat på en kompis o när vi satt å åt så ringde en granne å sa att en huggorm infunnit sig på gräsmattan..ÄCKLIGT.
Jag blev helt hispig, vågade inte gå ur bilen men när jag väl gjorde det så berättade grannen att ormen va infångad o borta...hm misstänksam som jag är så kollade jag bakåt framåt åt vänster å höger sen åkte jag snabbt in i husets lugna vrå.

I morgon kommer systeryster...längtar redan...puss systeryster ses...
Nä nu måste jag äta min onyttiga kaka


kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Wieee! äntligen lite aktivitet här! =D O du.. Den stackars ormen va nog räddare för dig än du var för den! Imorgon kommer jag o hälsar på! Så kul så! Nu ska jag skriva i min egen blogg! puss o kram!

2008-07-04 @ 22:31:50
URL: http://aannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0