Höst/vinter depp

finns det någon annan som har detta fenomen???

Usch va jag avskyr hösten, det som kan va fint är väll alla mysiga färger på alla träden men mitt humör är så tråkigt för tillfället....Hjäääääälp...

Och snart börjar vintern, va gillar jag den då?? gissa bara 1 gång...blääää....jag är nog som min far...vill åka långt bort när det börjar bli kallt ...jag får så mycket som snurrar runt i huvudet på mig då...rena rama deppigheter..

Ja just det för er som vill veta..på min EEG undersökning som jag gjorde för nån vecka sen (eller nåt) resultatet av den blev fortsatt medecinering. På grund av att det är lite rörigt där uppe i skallen så kan jag fortsätta med min låga dos...

Julen är snart här...jipppi =) jag älskar julen,  mina kära den kommer jag o min familj fira med min bror. Han hörde av sig o bjöd oss om vi ville....hihi jag kan nu med bra strategi säga att han får komma till oss nåt år nu när vi ska va hos honom..han kan bara inte säga nej....ELLER HUR!??

Det va allt för denna gång..(nu syster får du ta dig tid att skriva lite du med) ;-)


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Det är nog många mer än du som lider av höstdepp. Själv tycker jag det är mysigt med höst. Då kan man sitta inne o kura med tända ljud =) Och jag nöjder mig med att skriva en kommentar till dig. Har inte en minut över till egna bloggen.. men nu ere bara en vecka och nån dag kvar tills jag kommer får det lite lite lugnare! Då kanske jag börjar blogga igen... =)

2008-10-30 @ 21:36:31
URL: http://aannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0