Kvällsblogga

har jag aldrig gjort, nån dag måste va den första =).

Oj, dagarna går så fort så jag har inte haft ork att blogga här på några dagar =).
Helgen har varit mycket trevlig....igår lördag va det min FÖDELSEDAG men jag firade inte den i år, iallafall inte på den rätta dagen =). Istället gick hela familjen på barnkalas och det va hur trevligt som helst. Sen att jag talade om att jag fyllde år gör ju inte saken bättre hehehe.
Tjejen vi va hos va en kompis till Emmi i området och hon i sin tur hade fyllt år redan men hade kalas på min födelsedag. Varför göra egen tårta när man kan gå bort å äta tårta..???? Gott va det iallafall. På kvällen när vi skulle äta middag hoppades jag på att min man skulle göra middan men ack nej...han gick istället å hämtade Emmi som gick till en annan kompis efter kalaset.

Jag gjorde alltså middan själv..det blev lasange...mums. Senare på kvällen när Emmi sov tog vi fram vinflaskan o drack o hade trevligt. Så jag kan inte klaga alls över min födelsedag.

Idag söndag hade vi skarpnäck besök, jag gjorde en morotskaka med vispgrädde på och ljus o strössel av olika sorter...vi hade trevligt. Barnen lekte o sprang omkring, gungade gjorde dom åxå medans vi mammor pratade om allt mellan himmel o jord.

Nu orkar jag inte skriva mer idag...kram alla som jag känner...=)

Förresten tack för alla samtal o sms. och breven som jag lyckades hålla mig för att inte öppna förrän den riktiga dagen va inne...hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Oj! Det var visst ett tag sen jag var här o läste... Ja, det är ju ganska kul o fylla år.. Fast lite småjobbigt oxå. Jag kanske ska göra som dig och gå till nån annan o äta tårta när jag fyller år? Hm... =)

2008-10-20 @ 15:34:17
URL: http://aannaa.webblogg.se/
Postat av: carin

Det är ganska praktiskt=)Jag firar nog bara när jag fyller jämt o fortsättningen=)

2008-10-21 @ 09:12:53
Postat av: Systeryster

ja.. nästa gång ere 50! hihi.. gammal du börjar bli =P

2008-10-29 @ 12:52:29
URL: http://aannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0