Höst

har infunnit sig nu...suck...det bara regnar..ok inte just nu men ändå....jag gillar inte när det regnar, speciellt när jag ska hämta Emmi på dagis...bläää för regn...
Måndags skulle jag hämta Emmi på dagis men insåg att rulla till dagis o sen hem inte skulle gå för då hade vi blivit dränkta i vatten =)..så jag beställde taxi med bilbarnstol, farbrorn i telefonen skulle fixa det o när taxin kom så satt där ingen bilbarnstol...grrrrr där stog jag i regnet med emmi...(stackarn) å blev lite sur men taxigubben skulle köra långsamt hem eftersom det va så kort bit...grrrr BARN MÅSTE SITTA I BILBARNSTOL.., han körde bra å långsamt men så får det inte gå till...när vi kom hem ringde jag Erik å sa detta å han gillade inte det så mycket (vilket jag kan förstå) men det ösregnade o jag hade ingen lust att rulla hem med Emmi. Jag ska ta moppen nästa gång...

Igår va Emmi hemma för att hon hade nästan tappat rösten o va hostig men hon blev lite bättre på dagen sen, men på eftermiddan sen när Erik kom hem bröt snuvan ut å då blev allt såååå jobbigt...dumma näsa sa Emmi vill inte ha snuvan...=) ojoj va hon ojade sig men om jag tänker efter så gör nog jag det med när jag är snuvig..hm.

Idag beslöt vi iallafall att hon skulle få gå till dagis fast hon hade lite snuva..men det smittar väll mest innan det bryter ut...hoppas jag =/ , jag hoppas dom ringer från dagis om hon inte orkar va där..

Ja just det dagis...å vilket underbart ställe med bra personal o Emmi verkar trivas, jag är sååå lycklig för hennes skull. Jag tror vi har hamnat rätt nu, hon säger t o m att hon klarar sig utan Pappa några timmar nu..ett stort framsteg tycker jag. Sen klarar hon sig utan mig med förresten.. =)=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Men vad är detta?! Du skulle ju skriva ett ntt inlägg idag juuuuh! hihi.. Himla skönt att det funkar så bra med nya dagiset! kram kram

2008-09-18 @ 17:39:45
URL: http://aannaa.webblogg.se/
Postat av: Systeryster

Nu var det ganska länge sedan du lovade skriva... SKRIV!

2008-09-22 @ 11:28:26
URL: http://aannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0