Måndag..

kan va en ganska härlig dag ibland...=)
Idag sitter jag här vid min lilla dator....klappar försiktigt så den inte glömt mig...

Jag har varit borta ett tag som vissa kanske märkt men å andra sidan telefonen har gått varm...=)
Idag är jag alldelles ensam hemma efter att ha haft emmi hemma ett litet tag..vi har väll inte varit världens piggaste familj den sista tiden...sjukdom näääeee inte riktigt..bortsätt från lite hosta....

Emmi ska börja på nytt dagis på onsdag, vi ser fram emot den dagen...JAG kan hämta henne själv vilket ska bli jättekul.
Men jag kom på en sak....vilken motion jag får förresten..värsta muskelknutten hehehe men det ska nog gå bra...
Det är i vilket fall som helst mysiga lokaler o personalen verkar trevliga så det är bara hoppas på att det blir bra och att Emmi kommer trivas...hoppas hoppas...vi inte gör fel nu...men vi måste få må bra igen..
Hoppas åxå att emmi inte blir ledsen när ´vi går därifrån...jag är nog lite nervös....GULP... men med mer personal runt omkring så måste det bara bli bra till slut...

Nä nu måste jag skärpa mig..ska äta lite lunch om en stund sen ska jag försöka rulla till det nya dagiset för att se hur lång tid det tar för mig...kanske ska tala om att det är en liten uppförsbacke...


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag är säker på att det kommer bli bra på nya dagiset! (Kan ju bara bli bättre än det förra i alla fall...) Mysigt att du kan hämta henne själv oxå! Och den där uppfärsbacken fixar du nog! Fast det kanske blir lite kämpigt första gångerna... I värsta fall har du ju moppen ;)

2008-09-01 @ 17:07:02
URL: http://aannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0