Aprilmånad=)

Jaha då va det dags att försöka skriva några rader här igen..usch märker att jag inte varit här på länge men då blir det desto mer för  dig som läser min  blogg..

Vad har hänt sista tiden då..jaa det va påsk för ett tag sen den tillbringade vi hemma med svärmor o Bibbi. Mamma skulle ha kommit åxå men hon blev sjuk veckan innan.
Emmi klädde vi ut till påskgumma sen följde vi med och knackade på hos grannar, nästa år tror jag hon tar en kompis med sig runt hon verkade tycka att de va kul iallafall.
Påskafton kom då svärmor o Bibbi och vi åt gott pratade...sen åkte dom hem och vi tog det lugnt.

Sen har det bara varit dagis dagis och åter dagis och lite helger förstårs.

Nu i helgen kom solen med bestämda steg och åxå Emmis stora utveckling..vi har sen en tid försökt att få Emmi att sova i egen säng men det har funkat sådär..visst hon har somnat i egen säng varje kväll men på natten har hon vaknat o kommit in till oss, det blev genast trängre i vår säng när man ligger 3 istället för 2. I torsdagskväl bestämde jag o Erik att nu vare slut med att komma till oss på natten. Vi tänkte det kommer aldrig gå men vi provar. Det va första natten som Emmi sov i egen säng HELA  natten..jipppi bortsett från att hon va ledsen några gånger men det verkar funka för nu kommer hon inte in till oss på nätterna utan somnar om i sin säng..
I fredags berättade Emmi för sina fröknar att hon sovit i sin säng hela natten och  när jag kom sen för att hämta henne så fick jag höra att Emmi varit mycket piggare än vanligt...

Så nu sover vi alla skönt i våra sängar o vaknar mycket gladare på morgonen när man fått sova ordentligt..

Nu får det räcka för den här gången

Kommentarer
Postat av: systeryster

Vad kul att du skrivit och vad skönt att barnet sover där hon ska!! =)

2009-05-05 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0