Tisdagsblogg

Då va jag här igen...den här helgen har varit sååå rolig...i lördags va vi (efter lite tjat) och hälsade på N o M hos deras pappa...dom lekte o hade kul o vi pratade med pappan. Vi kan säga att vi bjöd in oss själva men jag lovar vi ringde innan å kolla om vi fick komma...vi har inte varit där på välldigt länge nu...emmis tjat om att hälsa på i villan har äntligen alltså blivit av. När vi kom hem o hade ätit middag så frågade vi som vanligt om det har varit kul att vara med N o M..och så klart det va det ju men Emmi saknade ju förstårs mamman i huset men hon vet att mamman bor i lägenhet nu.

Söndagen tillbringade vi med att städa, erik o emmi dammsög o jag slängde gamla blommor o fixade i köket.. sen blev det lite spel så dagen va riktigt mysig...tycker jag ..

Igår måndag va emmi ledig från dagis, ja jag vet det heter förskola men jag har alltid sagt dagis o tänker fortsätta med det..men nu till det jag vill skriva om...
Jag trodde ju att dagen skulle bli lite tung eftersom emmi skulle va hemma men det gick bra...vi åkte iväg till det nya babyland o tittade på en bilbarnsstol till emmi...vi hittade en som va röd ( emmi valde färg) så nu har emmi börjat sitta bak i bilen och nu heter det inte bilbarnstol längre utan bilbältesstol...hon använder alltså vanliga bältet i sin stol..Hon blev så glad över sin stol...den kommer nog många få höra talas om....farmor o mormor vet redan om det...=)

Idag tisdag har jag mest slappat men det tycker jag att jag får göra efter en sån här helg...kram på er.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Här var det uppdaterat minsann! Och du verkar haft fullt upp! Låter fint med en röd stol... Jag gillar oxå rött =) Nu får vi bara hålla tummarna för att lillstrumpa mår bättre snart...

2009-02-16 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0